czwartek, 28 stycznia 2016

Mały prezent :)

Witam Was serdecznie,

Mimo faktu, że blog jest nieaktywny już od ponad dwóch lat i wszystkie cenne treści zostały wycofane z publikacji, wciąż odwiedza go wiele osób. Zapewne część z Was spodziewa się w końcu mojego powrotu do prowadzenia tej strony ale niestety póki mieszkam w Polsce, nie chcę ryzykować.

Chyba, że ograniczę moje posty do pisania wyłącznie na takie tematy jak ustawa hazardowa i ustawione mecze. Myślę, że teraz byłby na to odpowiedni moment, ponieważ coraz częściej przeczytać można o korupcji występującej w sporcie. Dodatkowo wszyscy słyszeliście już zapewne o pracach nad nowymi regulacjami dotyczącymi ustawy hazardowej. Według mediów już w przyszłym miesiącu nowelizacja ustawy hazardowej ma zostać złożona w Sejmie.

Jakich zmian można się spodziewać? Najbardziej prawdopodobne jest to, że zostanie zmieniona forma opodatkowania przedsiębiorstw świadczących usługi bukmacherskie. 12% podatek od obrotu zapewne zostanie zastąpiony podatkiem od wygenerowanego zysku. Oznacza to, że wszyscy obecnie licencjonowani bukmacherzy (STS, Fortuna, Milenium, Totolotek i eToto), w końcu będą mogli konkurować z zagranicznymi operatorami wysokością kursów. A jest to czynnik, który według przeprowadzonych przeze mnie badań najczęściej decyduje o tym, którą firmę wybierze potencjalny klient.

Dzięki Wam, mogłem w końcu skończyć pisanie mojej pracy magisterskiej. Udostępniam ją w całości w ramach podziękowania:

(rozdział pierwszy radzę ominąć :) )

Pozdrawiam i życzę powodzenia w ogrywaniu bukmacherów !

Zapraszam do komentowania

3 komentarze:

  1. Pisałem właśnie maila do Ciebie parę dni temu, fajnie że się szybko odezwałeś, bądź aktywny na ile prawo pozwala. Pozdrawiam Skupski;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest szansa na regularne próby typów, ustawek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami takie prezenty faktycznie mogą się przydać, lecz ja tam wolę grać swoimi systemami. Wchodzę na https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i zaczynam obstawiać według swojego utartego schematu. Czasami zdarza się, że bardzo fajne typy mi wejdą których nawet się nie spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się własną opinią na ten temat.